Zamieszczone przez Enriquez
mata wygłuszająca pod maskę
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Przem78a tak na poważnie to IMO maska się mniej nagrzewa co może wpłynąć na lakier.kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Przem78Zamieszczone przez ELM0Ciekawe czy poczuje różnicę
Poczujesz 3 różnice
- w portfelu podczas zakupu
- jak otworzysz maskę powiesz ale zaj*****cie wygląda :P
- + 5 pkt do lansu na dzielni podczas uzupełniania płynu
a tak na poważnie to IMO maska się mniej nagrzewa co może wpłynąć na lakier.
[ Dodano: Czw 13 Mar, 14 17:59 ]
Założona. Ale teraz kozak jestem :diabelski_usmiechOctavia III Combi 1.4 TSI Brąz Topaz
Komentarz
-
-
Na pewno z matą nie będzie tak szybko oddawał ciepła, w zimie to będzie odczuwalne szczególnie, co do wyciszenia może jest jakiś minimalny efektZamówiona (19.12.2013)
Wyprodukowana (25.03.2014)
Odebrana (14.04.2014)
OCTAVIA III Kombi 1.4 TSI Beż Cappuccino +Ambition+Amazing+Pakiet chrom+Sunset+inne dodatki
Komentarz
-
-
a ja czekam na matę... będzie jutro...Zamówiona (12.12.2013)
Zakończona produkcja (24.02.2014)
Odebrana (14.03.2014)
OCTAVIA III Liftback 1.4 TSI
Moja długo wyczekiwana perła
Komentarz
-
-
Ja założyłem tylko i wyłącznie ze względów estetycznych. Z drugiej strony to trochę obciach, że auto wypuszczają bez tej maty, chociaż tak szczerze, poza względami estetycznymi nic ona nie daje - no może trochę w dieslu. A tak na marginesie mam jeszcze Polo 9N z 2002 podstawka i mata była w serii.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yunior81Zamieszczone przez ELM0To źle czy dobrze
Ja założyłem tylko i wyłącznie ze względów estetycznych.
Co izomata ma wyciszyć to nie wiem ale silnika na pewno nie wycisza
Jako użytkownik MPI mógłbym się na to nabrać ale w TSi ........ :twisted:Zamówiona (12.12.2013)
Zakończona produkcja (24.02.2014)
Odebrana (14.03.2014)
OCTAVIA III Liftback 1.4 TSI
Moja długo wyczekiwana perła
Komentarz
-
-
A takie dodatkowe pytanie do tych co już mają matę, ja mam matę oryginalną w Seacie Leonie, ale Leon ma też obudowe na silniku więc wysoka temperatura nie trafia bezpośrednio na matę. W Skodzie matę mają tylko diesle i mocne TSi (1.8 i RS) wlaśnie one mają również obudowy na silnikach. Trochę się obawiam czy za blisko nie sięga do silnika? Czy nie podtopi się troche???Moj kolega w Astrze ma taka mate z dodatkowa izolacja termiczna w okolicach silnika i wlasnie nie ma nie ma obudowy na silniku.Zamówiona (19.12.2013)
Wyprodukowana (25.03.2014)
Odebrana (14.04.2014)
OCTAVIA III Kombi 1.4 TSI Beż Cappuccino +Ambition+Amazing+Pakiet chrom+Sunset+inne dodatki
Komentarz
-
-
Dziwię się że taki długi wątek na temat przydatności maty pod maską silnika. Moim zdaniem powinna być zamontowana w każdym samochodzie. Zawsze będzie spełniać swoją rolę, zarówno w zimie (mniejsza utrata ciepła), jak i w lecie , mniejszy hałas na zewnątrz i wewnątrz. Jeżeli takowej niema to tylko ze względu na cięcie kosztów.
W mojej Octavii 2.0 z 2000r. taka mata jest zamontowana fabrycznie. W środku jest bardzo cicho, a czasami zdarza się jechać po placu gdzie dużo przechodniów, zauważają samochód dopiero z odleglości około 2÷3 metrów, co świadczy o ciszy na zewnątrz.
Jeżeli wogóle jest myśl montować czy nie montować, to poprostu montować w miarę jak najszybciej.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Marian 2a czasami zdarza się jechać po placu gdzie dużo przechodniów, zauważają samochód dopiero z odleglości około 2÷3 metrów, co świadczy o ciszy na zewnątrz.
Ja w swoim 1.8TSI nie miałem szmaty i niektórzy orientowali się, że jadę dopiero jak byłem metr od nich. Co by było, jakbym założył matę?
Zorientowali by się pewnie, że jadę, jakby przewalili mi się przez maskę!
Komentarz
-
-
odświeżymy temat: pod wyciszenie ori wykleiłem dodatkowo "pustki" matą GMS 05. jeśli ktoś chciałby mieć zeskanowane szablony do wycięcia, to mogę powalczyć na skanerze A3
od razu uprzedzam, że nie potrafię odpowiedzieć na pytania typu: czy pomaga, czy jest ciszej, po co w ogóle, itp. jest zrobione i już
na pewno maska doważyła się i na ramieniu zawiasu jest to odczuwalne, oraz zamykanie stało się teraz "pewniejsze" - blachy zyskały na sztywności w pewnym sensie.
105L'84; mondeo'97; atos'02; a3'01; O3'14
Komentarz
-
Komentarz